Firma

Witamy Serdecznie,

 

Początki i cele
Już 22 lata temu zaczęliśmy prowadzić działalność handlową, wówczas w umysłach dwójki rodzeństwa (jednocześnie pierwszych założycieli obecnej spółki Polryza sp. z o.o.), zakiełkowała  wspólna wizja, wola i potrzeba współpracy. Jakiej? Współpracy biznesowej starannej, profesjonalnej, skutecznej, miłej i ludzkiej zarówno ze wszystkimi nieocenionymi pracownikami, dostawcami komponentów, drogimi klientami, jak z każdym partnerem biznesowym i urzędami państwowymi.

Zarówno pierwotny CEL jak i obecny zakłada zbudowanie trwałej, mocnej  korzyści  dla każdego z uczestników współpracy w efekcie której otrzymujemy stabilną,  wieloletnią dobrą relację  z każdym partnerem i klientem. Wierzymy, że nasza wieloletnia taktyka działania, gdzie cierpliwie obserwujemy, wysłuchujemy potrzeby naszych klientów, dalej nastawieni jesteśmy zawsze na znalezienie rozwiązań satysfakcjonujących obie strony i stale poszukujemy nowych produktów, nowych rozwiązań przez co systematycznie udoskonalamy serwis świadczonych przez nas usług dla Was,  ma głęboki sens.

 

Co robimy teraz?
Funkcjonujemy jako Rodzinna Firma, co daje niesamowitą korzyść – szybkość i skuteczność reakcji na Wasze potrzeby, szybkość decyzyjną i elastyczność działania, gdy zmiany produktów, usług są konieczne.  Decyzje zapadają od razu i nie toniemy w „morzu” procedur i dokumentacji.

Dzięki 22 letniemu bogatemu doświadczeniu i wiedzy zakupujemy zarówno u  krajowych i zagranicznych dostawców najwyższej  jakości surowce spożywcze, naturalne ziarna,  w większości nieprzetworzone, które następnie są  u nas starannie sortowane i konfekcjonowane by docelowo dostarczyć towary do odbiorców na terenie Polski.

Nasi Odbiorcy
Ze względu na bogaty i różnorodny asortyment naszymi odbiorcami są przede wszystkim:

  • Hurtownie gastronomiczne i ogólnospożywcze
  • Dystrybutorzy gastronomiczni
  • Firmy cateringowe
  • Placówki zbiorowego żywienia
  • Zakłady Produkcyjne
  • Małe dyskonty spożywcze
  • Klienci indywidualni
  • Klienci z segmentu Horeca: restauracje, bary, hotele itp.

 

Zapraszamy również do indywidualnych zakupów w siedzibie firmy POLRYZA na ul. Piastów 15 we Wrześni (45 km od Poznania/40 km od Konina). Mapka dojazdu w zakładce Kontakt.

 

Polityka Jakości
Podstawowym celem naszym jest stale podnoszenie jakości świadczonych usług , w tym produkowanie i dostarczanie wyrobów bezpiecznych dla zdrowia o wysokiej, powtarzalnej jakości.

Dlatego mm.in podczas procesu magazynowania i konfekcjonowania surowców i produktów gotowych stosowany jest Kodeks Dobrej Praktyki Higienicznej (GHP) oraz Dobrej Praktyki Produkcyjnej (GMP), co pozwala osiągnąć cele wynikające z założeń systemu HACCP zgodnego z kodeksem Alimentarius, z dnia 1 kwietnia 2014., jak i zgodnego  z Dyrektywą Rady EWG “w sprawie higieny środków spożywczych” (to podstawowy dokument Unii dotyczący zasad higieny dla środków spożywczych i procedur służących weryfikacji zgodności z tymi zasadami.)

Powyższe cele możliwe są do osiągnięcia dzięki opracowanemu i wdrożonemu  systemowi HACCP (zwanego jako Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli). Polityka i procedury zawarte w księdze HACCP są znane i stosowane przy zaangażowaniu nie tylko Zespołu Ds. Jakości ale przy zaangażowaniu wszystkich pracowników firmy, za co wszystkim dziękujemy.

Natomiast coroczne kontrole Sanepidu i audytorów z firm klientów jak i nasze kontrole u dostawców  dotychczas nie wykazały żadnych uchybień i świadczą o sensie naszej codziennego zaangażowania.